Eвропейската алтернатива на Турция е неизбежна и
един ден тя ще бъде неотделима част от Европа като политическо, икономическо и културно пространство!

Orient Radio Bg Online / Canli

Народното триобемно “Рено” е най-продаваният семеен автомобил в нашия регион

“Симбол 3” потегли от Бодрум към Източна Европа

Последната генерация на семейния седан е пораснала на дължина с 9 см

Красимир Миланов

Новият “Симбол” се отличава с по-големите си фарове и няколко допълнителни хромирани елементи по купето.

“Рено” представи новия модел “Симбол” в края на миналата седмица в Бодрум. Турският град бе избран за старта на последното, трето по ред поколение на компактния семеен седан най-малко поради две причини. Произведеният досега в тираж от над 600 000 бройки “Симбол” е най-продаваният в Турция автомобил в класа си. Освен това практичният семеен седан се произвежда в турския град Бурса.
При запазена база от 2,47 м в новата си версия “Симбол” е пораснал на дължина с цели 9 см - до 4,26 м. На пръв поглед “Симбол 2009” изглежда като леко уголемено копие на своя предшественик.

В новата си версия седанът е получил допълнително стъкло в задните колонки и увеличен до 506 л обем на багажника.

При по-внимателно вглеждане обаче става ясно, че френските дизайнери са преработили основно всички елементи от външното покритие на купето. Изцяло нови са броните, радиаторната решетка, калниците, капаците. Най-биеща на очи е промяната при фаровете и стоповете. Освен че са станали доста по-големи, те са оформени и в стила на произвеждания също от “Рено” хечбек “Дачия Сандеро”. Промяната в силуета на новото поколение бие на очи и поради наличието на допълнително стъкло в задната колонка.
Снимки Авторът

Сравнително най-малко са промените в интериора на пътническия салон.

Нарасналата дължина се е отразила положително не само на допълнителния простор за пътниците на задната седалка, но и на обема на багажника, който е нараснал до внушителните 506 л. По този показател новият “Симбол” осигурява доста повече простор в сравнение с редица модели от по-високите класове за багажа на петимата пътници. Именно поради тази причина триобемните седани са най-предпочитаните за каране семейни автомобили в страните от Източна Европа, за които е специално предназначен и новият “Симбол”.
Сравнително по-малко са промените в интериора на пътническия салон. Френските стилисти са запазили в общи линии архитектурата на арматурното табло. Материалите и цветовите гами са станали по-добри и прецизно подбрани в сравнение с досегашния модел.
Що се отнася до задвижването, френските инженери са подбрали за новия “Симбол” някои познати от моделите “Клио 3”, “Логан” и “Сандеро” силови агрегати, които са между най-икономичните и екологичните в своя класа. Най-добре по време на теста в околностите на Бодрум се представи 1,5-литровата dCi дизелова модификация с мощност 85 к.с. Тя изминава 100 км със средно 4,3 л нафта, а количеството на отделяния въглероден двуокис не превишава 116 г на 1 км. Освен много добра динамика с този силов агрегат “Симбол” харчи и най-малко от всички други мотори гориво. Това бе потвърдено и по време на направения наскоро сравнителен тест с три автомобила “Симбол” от Истанбул до Бодрум и обратно. Карайки със средна скорост от 65 км в час, тримата водачи (пилот от завода в Бодрум, турски журналист и представител на независима експертна организация) постигнаха среден разход от 3,15 л на 100 км. Много добри са показателите по отношение на разхода и на най-скромния 16-клапанен бензинов мотор с обем 1,2 л и мощност 75 к.с., който харчи средно 5,9 л на 100 км.“Рено Симбол 1,5 dCi”:4,26 м дължина на купето (+ 9 см), междуосие - 2,47 м (без промяна).1,5 -литров дизелов мотор с 4 цилиндъра и мощност 85 к.с. (200 Нютонметра максимален въртящ момент).177 км в час максимална скорост, ускорение от 0 до 100 км - за 12,3 секунди.4,3 л среден разход (5 градско и 3,9 л извънградско).

Inform,27.09.09

Публикуване на коментар

StatCounter

Our Blogger Templates

  © Blogger template The Beach by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP