Провокативност и стил в “Kiss me I’m Irish”
Малко повече от месец след като талантливият турски фотограф Jamtul пристигна в България, за да улови с обектива си дръзките визии за рекламната кампания на най-новото ирландско уиски - Clontarf, неговата провокативна фото сесия „Kiss me, I’m Irish” е вече онлайн. Първата част от сесията (ще последват още три) може да бъде разгледана на официалния сайт на уискито www.kissmyirish.com.
Сайтът показва стила на Clontarf - новия стил на живот, модерния начин на забавление и общуване между младите, свободомислещи хора както и техния поглед към света. Kissmyirish.com предлага „бленд” от идеи за тези, които търсят различното и новото. Това е представата за Clontarf - Тhe new Irish!
Фотосесията се състоя на 20 август в Слънчев бряг. В реализирането й освен 15-те модела, „почти облечени” в пролетно лятната колекция на Sisley, участваха още 12 души екип състоящ се от стилисти, фризьори, гримьори, осветители и организатори от РА “Аdd On”. Фотосесията започна по обяд на 20 август и посрещна изгрева на следващия ден. Дългите часове работа бяха наложителни заради тематичното разделение на снимките на дневни и нощни. Дневните - външни снимки, бяха направени край басейна на хотел Royal Bay, а за сет на нощните - бе избран шоу-руумът на мебелни салони Varano.
Jamtul дойде със съдействието на Expose Models.
prbg.info
Турският Фотограф Jamtul-
най-популярното име в модния бизнес в Турция, който работи за повечето световноизвестни издания като ESQUIRE, MAX, VOGUE, MARIE CLAIRE, ELLE, COSMOPOLITAN и др.